.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌منظور تسهیل در تردد انواع وسایل نقلیه از فردا در محورهای مازندران آغاز می‌شود.

به گزارش شمال نیوز:محمدرضا خسرویان درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی ادامه داد: همچنین از نظر جوی نیز سطح محورهای مازندران خشک بوده و مشکلی نداریم.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌منظور تسهیل در تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان، بیان کرد: تردد تمامی تریلرها به‌‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 22 روز جمعه یکم بهمن‌ماه امسال از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

این مسؤول با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه 29، پنج‌شنبه 30 دی و جمعه یکم بهمن ماه امسال از این محور ممنوع است.

خسرویان با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه یکم بهمن‌ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی در مورد انسداد شبانه محور کندوان، یادآور شد: محور کندوان از شب دوشنبه 27 دی ماه امسال به‌دلیل انجام عملیات بهسازی و ایمن‌سازی تونل شماره 5 امیرکبیر از ساعت 21:30 تا 5:30 دقیقه بامداد مسدود است که این محدودیت تا 20 اسفند ماه امسال به‌جز روزهای تعطیل اعمال می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

خسرویان در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.439 seconds.